Afwijzing reactie op nieuwsbericht

Heb je tips, bugs of ideeën hoe we dit forum beter kunnen maken? Post ze hier

Moderators: fuse, Auxillary

Afwijzing reactie op nieuwsbericht

Postby VasC on Thu Dec 31, 2009 12:08 pm

Beste Moderators,

Ik had gister 2 emails in mijn postvak waarin werd aangegeven dat twee reacties van mij niet werden geplaatst (overigens heb ik deze reacties al erg lang geleden geplaatst). Opzich natuurlijk geen enkel probleem, alleen de reden die in het bericht staat lijkt mij een beetje vreemd, want dit had ik zeker niet opgenomen in mijn post :cry: . Ik denk dan ook dat er iets niet helemaal goed gaat/ is gegaan.

Citaat uit de mail:

"You are receiving this notification because your post "Re: NativeInstruments MASCHINE" at "Soft Synth Forum" was disapproved by a moderatoror administrator. The following reason was given for the disapproval: The post contains links to illegal or pirated software."

Wellicht kunnen jullie er iets mee.

VasC
Dat smurfen we
VasC
Super User

Re: Afwijzing reactie op nieuwsbericht

Postby bambamstudio on Thu Dec 31, 2009 12:46 pm

hmmm vaag dit is een automatisch gegenereerd bericht.
Welk email adres heeft het bericht verstuurd?
Never let your wife prevent you from buying gear. A house will not buy a synth, but a synth can buy a house!

Cursussen Cubase, muziek productie en DJ KLIK HIER
bambamstudio
Gearjunkie

Postby VasC on Thu Dec 31, 2009 2:12 pm

Het bericht is verstuurd vanaf info [Ad] softsynthforum.nl

Op dinsdag 29 december 2009 21:08:55
Dat smurfen we
VasC
Super User

Postby VasC on Thu Dec 31, 2009 2:14 pm

Het volledig bericht luidt:

"Hello VasC, You are receiving this notification because your post "Re: NativeInstruments MASCHINE" at "Soft Synth Forum" was disapproved by a moderatoror administrator. The following reason was given for the disapproval: The post contains links to illegal or pirated software. -- Thanks, The Management"
Dat smurfen we
VasC
Super User

Postby Auxillary on Fri Jan 01, 2010 3:48 pm

Uhm ja sorry! My bad! Afgelopen dagen kwam ik toevallig in de admin nog wat hele oude reacties die wachtten op moderation tegen. Echt vele maanden oud. Waarom deze nooit automatisch gepost zijn weet ik niet. Ik kon ze echter verwijderen, alleen hebben de mensen die ze geschreven hadden wel een mailtje gekregen dat hun bijdrage geweigerd is.

Waarom ze in de eerste plaats niet gepost zijn of ter moderation aangemeld zijn is een raadsel. Maar goed, alles klopt nu weer en deze thread kan dan ook gesloten worden want het gaat .... nergens over!

:D
Auxillary
Gearjunkie

Return to Feedback